Spletno oglaševanje – 5 načinov za učinkovito oglaševanje na spletu
Portal Moj zdravstveni dom je spletni iskalnik z lokacijami zasebnih zdravstvenih ustanov in kontaktnimi podatki. Misija portala je ponuditi obsežno bazo informacij in hkrati enostaven način iskanja storitev na področju zasebnih zdravstvenih storitev.
Objavljeni so tudi vsi zdravstveni domovi, bolnišnice in druge institucije, a je poudarek na lažjem iskanju na področju zasebnega zdravstva.
Poiščite storitve po kraju ali regiji.
Zobozdravstvo, družinska medicina… Zasebno zdravstvo ponuja vse in še več. Misija portala Moj zdravstveni dom je ponuditi kontaktne podatke, naslove z možnostjo navigacije in hiter stik z zasebnimi ordinacijami. Mi vam predstavimo osnovne informacije, naprej pa za vas poskrbijo zdravniki in osebje zasebnih ordinacij.
Portal Moj zdravstveni dom je zasebno upravljan portal in ni del mreže javnega zdravstva. Portal je iskalnik storitev, s ciljem uporabnikom omogočiti hiter dostop do informacij, oglaševalcem pa ponuditi možnost predstavljanja svojih storitev z možnostmi, ki jih ponuja spletno oglaševanje.
Kaj je spletno oglaševanje?
Spletno oglaševanje je predstavljanje oglasnih vsebin na spletnih straneh, družabnih omrežjih itd. Omogoča pester nabor oblik oglaševanja, pri čemer je uporabniku predstavljena marketinška vsebina oglaševalca.
Na portalu Moj zdravstveni dom si bomo prizadevali, da je oglaševanje koristno predvsem za obiskovalko oz. obiskovalca spletne strani, saj samo smiselno oglaševanje pomeni tudi dobre rezultate.
Želimo, da obiskovalke oz. obiskovalci spletnega mesta dobijo informacijo, ki jo potrebujejo in oglas, ki predstavlja koristno in uporabno rešite, produkt, storitev itd. Na portalu Moj zdravstveni dom ne bomo oglaševali spornih vsebin, vsebin, ki uporabnike in uporabnice zavajajo ali vsebin z eksplicitnimi prikazi katerekoli sporne situacije in/ali izdelka.
Novičke
Naročite se na naše brezplačne e-novice, zanimivosti in uporabne informacije. 1x – 2x mesečno bomo pošiljali zanimiva in kratka e-poštna obvestila.

Spletno oglaševanje
Stranska vrstica
Stranska pasica je v osnovi dimenzij 300px x 250px (pravokotnik) ali 300px x 300px (kvadrat) vendar zaradi različnih naprav dimenzije lahko nekoliko odstopajo od navedenih.
Za vidnost na različnih napravah se le-te samodejno prilagajajo.
Na mobilnih napravah oglaševanje na spletu poteka enako. Stranske vrstice se na mobilnih napravah samodejno premaknejo pod vsebino in se samodejno prilagodijo vidnemu polju na mobilni napravi.

Spletno oglaševanje
Pojavno okno (Pop-Up)
Pojavno okno je v osnovi dimenzij 600px x 500px (pravokotnik) vendar zaradi različnih naprav dimenzije lahko nekoliko odstopajo od navedenih.
Za vidnost na različnih napravah se le-te samodejno prilagajajo.
Oglaševanje na spletu z uporabo pojavnega oz. pop-up okna poteka enako na vseh napravah. Pojavno okno se samodejno prilagodi vidnemu polju na mobilni napravi.

Spletno oglaševanje
Oglasna pasica v objavi
Oglasna pasica v objavi je v osnovi dimenzij 880px x 200px (širok pravokotnik) vendar zaradi različnih naprav dimenzije lahko dimenzije odstopajo od navedenih.
Za vidnost na različnih napravah oglasno pasico v objavi prilagodimo tako, da se doseže najboljša vidnost.
Oglaševanje na spletu z uporabo oglasne pasice poteka tako, da grafika uporabnika ob kliku popelje na povezavo po meri. Vse oglasne pasice samodejno prilagajajo vidnemu polju na mobilnih napravah.

Spletno oglaševanje
Prispevek
Oglasni prispevek je prispevek, ki se ga objavi v kategorijah, ki so na voljo. Cena se določi glede na število kategorij v katerih je prispevek viden.
Oglaševanje na spletu z uporabo sponzoriranih objav oz. oglasnega prispevka ponuja bistveno več vsebine, saj v prispevku lahko objavite več fotografij, video, zemljevid itd. pri čemer vam seveda tehnično pomagamo.
Prispevek je viden na različnih napravah in vsebine se samodejno prilagajajo vidnemu polju.
Oglaševanje na spletu
Portal Moj zdravstveni dom je iskalnik zdravstvenih domov in zasebnih ordinacij, s poudarkom na zasebnem zdravstvu. Vaše oglaševanje na spletu bo smiselno umeščeno z mislijo na to, da je oglas uporabniku koristen.
Oglejte si možnosti na spletno oglaševanje.
- Popoln prevzemXXL paket
- Mini spletna stranCelostna spletna predstavitev
- Pojavno oknoPopUp okno s povezavo po meri.
- Oglasne pasiceBannerji na različnih pozicijah.
- Gostujoči izdelkiProdaja v spletni trgovini.

Spletno oglaševanje za zasebnike in zavarovalnice.
Oglaševanje na spletnem mestu Moj zdravstveni dom. Vse možnosti spletnega oglaševanja, razen paketa XXL – popoln prevzem, si delijo oglasni prostor z drugimi oglaševalci.
Mini spletna stran samo za nas
(v drugi polovici 2023)
Spletno oglaševanje po principu izdelave spletne pod-strani. Vse objave na spletnih straneh pridobijo unikaten URL, vendar v primeru oglaševanja je vaša predstavitev bistveno bolj obsežna in vsebuje vse elemente klasične spletne strani na eni strani. Za vas bomo izdelali izjemno atraktivno, prilagojeno in za uporabnika izjemno uporabno spletno stran, ki se bo smiselno vključevala v celotno podobo portala Moj zdravstveni dom. Zakup te oblike oglasa je minimalno za 6 mesecev, saj predstavlja napredno oblikovanje in postavitev podrobno in premišljeno izdelane podstrani.
Pojavno okno PopUp
(v drugi polovici 2023)
Spletno oglaševanje ponuja različne rešitve, s pomočjo katerih se obiskovalcem spletnega portala predstavi oglasne vsebine. Storitev ali izdelek lahko predstavimo v obliki pojavnega okna oz. PopUp okna ali objave, ki se “pojavi” z določene strani zaslona.
Pojavno okno opremimo s CTA povezavo in obiskovalca portala Moj zdravstveni dom preusmerimo na spletno stran po vaši želji. Pri oblikovanju oglasa vam tudi pomagamo in za vas vsebine tudi oblikujemo.
Oglasne pasice oz. bannerji
(v drugi polovici 2023)
Bannerje oz. oglasne pasice lahko za vas oblikujemo mi, lahko pa nam pošljete oglasno pasico, ki jo že imate pripravljeno in umestili jo bomo na portal Moj zdravstveni dom. Pri oblikovanju je potrebno upoštevati naslednje smernice:
- Podatkovna velikost: max. 20kb
- Dimenzija A: 280px * 150px (stranska vrstica)
- Dimenzija B: 280px * 280px (stranska vrstica)
- Dimenzija C: 1000px * 800px (pod objavami)
Gostujoči izdelki v spletni trgovini
(v drugi polovici 2023)
Spletno oglaševanje za prodajo izdelkov. Ali imate svojo spletno trgovino? Odlično! Potem je spletno oglaševanje po principu gostujočega izdelka natanko tisto, kar potrebujete. V naši spletni trgovini objavimo vaše izdelke (do 10) in jih preusmerimo natanko na povezavo do izdelka v vaši spletni trgovini. Tako obiskovalcem portala Moj zdravstveni dom ponudimo nakup vaših izdelkov še preden so na vaši spletni strani. Spletno oglaševanje “gostujoči izdelek” poteka brezšivno. Kar je treba storiti, je to, da nam nam pošljete povpraševanje mi pa vam vzorčni XML, ki ga dopolnite z vašimi izdelki za uvoz. Objavite lahko od 10 do 100 izdelkov.
- Število izdelkov: min. 10 & max. 100
Popoln prevzem oglaševanja na spletu
(v drugi polovici 2023)
Spletno oglaševanje s popolnim prevzemom oglasnega prostora. Vključuje vse elemente in možnosti oglaševanja, pri čemer postanete edini oglaševalec na portalu Moj zdravstveni dom z naslednjimi dodatnimi zmogljivostmi;
- Število izdelkov: max. 30
- Pojavna okna: 3 različice, različna pojavnost
- Celovita predstavitev + podstrani in objava v glavnem meniju portala
Spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje na portalu Moj zdravstveni dom. Komu je spletno oglaševanje namenjeno kot storitev in komu kot vsebina?
Spletno oglaševanje na portalu Moj zdravstveni dom, je namenjeno podjetju, kot je vaše. Torej zasebni zdravstveni ordinaciji ali zavarovalnici. Spletno oglaševanje ima preprost cilj, in sicer, obiskovalcu portala predstaviti ponudbo, storitve, ugodnosti ali druge, za obstoječo ali novo stranko pomembne informacije.
Cilj spletnega oglaševanja je večja prepoznavnost, informiranje uporabnic in uporabnikov storitev, pridobivanje novih strank in obveščanje.
Portal Moj zdravstveni dom je namenjen uporabnicam in uporabnikom, ki iščejo zasebne zdravstvene storitve. S ciljem ponuditi celoten paket informacij vam, zasebnim ordinacijam in zavarovalnicam omogočamo, da skozi ugodne in učinkovite oblike spletnega oglaševanja svojo ponudbo in podrobnosti približate publiki portala Moj zdravstveni dom.
V nadaljevanju si oglejte možnosti, ki jih ponuja spletno oglaševanje in izberite najboljše zase.
Portal Moj zdravstveni dom ni del javne zdravstvene mreže in je striktno oglaševalsko-prodajni portal v zasebni lasti.
Uredništvo in upravitelj portala.
Stik z uredništvom.