Pogoji poslovanja na portalu Moj zdravstveni dom

Pogoji poslovanja podrobno pojasnjujejo delovanje, možnosti in pogoje na portalu Moj zdravstveni dom.

Hkrati pogoji poslovanja vključujejo predvidene širitve delovanja portala, zato so že zdaj opisani nekateri pogoji in navedene nekatere informacije, čeprav nekatere storitve, katerih se določeni pogoji in informacije zadevajo, še niso aktivne (npr. spletna trgovina ali oglaševanje. Portal formalno še ne obratuje in je v pripravi).

V točkah so podrobno opisani načini oglaševanja, pravice in odgovornosti upravitelja portala, pravice in odgovornosti uporabnikov in strank portala Moj zdravstveni dom.

Spletno oglaševanje na portalu Moj zdravstveni dom

Cenik za spletno oglaševanje je objavljen na povezavi Spletno oglaševanje na portalu Moj zdravstveni dom.

  • Spletno oglaševanje izdelkov

Spletno oglaševanje omogoča predstavitev vaših izdelkov na portalu Moj zdravstveni dom. Zunanji izdelki so tako-imenovani “gostojuči izdelki” in so objavljeni bodisi kot izdelki v spletni trgovini, pri čemer nakup (klik na gumb “oddaj naročilo” ali “naroči zdaj”) vodi na konkreten, torej oglaševan izdelek v vaši spletni trgovini.

Oglaševanje idelkov je možno tudi z oglasno pasico (grafiko), ki jo lahko za vas pripravimo po naročilu, lahko nam jo tudi pošljete po predhodno določenih specifikacijah. Oglasna pasica vodi na povezavo, ki jo določite vi. Spletno oglaševanje je možno tudi v obliki pojavnega okna oz. bolj znano kot “pop-up” okno.

  • Spletno oglaševanje storitev

Spletno oglaševanje omogoča predstavitev vaših storitev na portalu Moj zdravstveni dom. Storitve lahko oglašujete z oglasno pasico (grafiko), ki jo lahko za vas pripravimo po naročilu, lahko nam jo tudi pošljete po predhodno določenih specifikacijah. Oglasna pasica vodi na povezavo, ki jo določite vi. Spletno oglaševanje je možno tudi v obliki pojavnega okna oz. bolj znano kot “pop-up” okno.

Pojavno okno je lahko povezano z gostujočim izdelkom in sponzorirano objavo na portalu Moj zdravstveni dom. Spletno oglaševanje s pojavnim oknom omogoča umestitev povezave na CTA (call to action) gumb, ki uporabnika preusmeri na povezavo po vaši želji.

Povezava: Cenik, možnosti spletnega oglaševanje in specifikacije za pripravo vsebin.

Vsebine na portalu

Portal Moj zdravstveni dom ne ponuja zdravstvenih storitev temveč je spletni iskalnik zasebnih in drugih zdravstvenih ordinacij oz. ustanov v Sloveniji in tujini.

Objavljene ordinacije lahko vsebujejo aktualne cenike, povzete z uradnih spletnih strani objavljenih ordinacij, vendar lastnik ali upravitelj portala ne more jamčiti veljavnost zunanjih cenikov.

V ta namen bodo ob vsaki zasebni ordinaciji, zasebnem zdravniku oz. zasebnem zobozdravniku objavljeni kontaktni podatki, povezava do uradne spletne strani itd. kjer lahko preverite aktualne cenike storitev zasebne zdravstvene oz. zobozdravstvene ordinacije.

Cenik izdelkov ali storitev oglaševanja na portalu Moj zdravstveni dom

Vse cene, ki sodijo v okvirje delovanja portala Moj zdravstveni dom (izdelki ali oglaševanje) so v € (EUR). Cene so lahko navedene z ali brez davka, kar bo na portalu vidno z izrecno in nedvoumno navedbo ob ceni.

Cene veljajo za 1 enoto, razen, če ni navedeno drugače. Uredništvo in lastnik portala si pridržujejo pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila, razen, če ni navedeno drugače (primer akcij in posebnih ugodnosti) ali predhodno določeno s pogodbo o sodelovanju. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, veljajo cene, objavljene na portalu Moj zdravstveni dom v trenutku oddaje naročila oz. izvedbe nakupa.

Razlaga pojmov

»Akcijska cena« izdelka za kupca predstavlja cenovno ugodnost v obliki prihranka. Načeloma je prihranek predstavljen kot znižanje cene v odstotkih (primeroma -20 % ali z besedo “minus dvajset odstotkov”). Akcijska cena je omejena bodisi časovno bodisi do odprodaje zalog. Na portalu Moj zdravstveni dom velja dokler je oznaka vidna v opisu izdelka ali storitve. Pridržujemo si pravico vrednosti ugodnosti spreminjati po lastni oceni. Različne ugodnosti se ne med seboj ne seštevajo, razen, ko je navedeno drugače!

  • Darilo in darilno pakiranje

Z oznako »Darilo« označujemo izdelke, ki vam jih podarimo ob nakupu določenega izdelka, z oznako “darilno pakiranje” pa embalažo, ki je plačljiva storitev po veljavnem ceniku, ki je, ko je seveda na voljo, objavljen javno in vidno med procesom nakupa. Ko ima izdelek darilo, je to grafično in opisno označeno.

  • Dodatni popust

Dodatni popust pomeni, da se popust lahko uveljavlja tudi na že znižano ceno. Možnost dodatne ugodnosti je posebej opredeljena, ko je seveda na voljo.

Če ima izdelek možnost dodatnega popusta, je to grafično in/ali tekstovno predstavljeno na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih oblikah komunikacije (primeroma: grafika na družabnem omrežju in oglaševanje dodatne kode za popust). Dodatni popust se obračuna med postopkom naročanja.

  • Zadnji kosi

S to oznako označujemo izdelke, ki predstavljajo zadnji kos iz serije.

  • Gratis

S to oznako označujemo izdelek, ki je bodisi brezplačen del paketne ponudbe bodisi izdelek, ki ga lahko “naročite” gratis. Izdelke, ki so del »Gratis« ponudbe vsekakor označimo grafično in/ali tekstovno.

Občasno je gratis izdelek vseeno treba dodati v košarico, o čemer vas obvestimo na vidnem mestu, da boste s tem dejstvom zagotovo seznanjeni.

Plačila

  • Plačilo po povzetju

Pri plačilu po povzetju plačate blago ob prevzemu. Naslov za dostavo navedete med postopkom oddaje naročila.

Kupnino plačate dostavni službi GLS ob dostavi, in sicer z gotovino. Če vas v času dostave ni na naslovu, vas bo dostavljavec/ka o dostavi obvestil/a z obvestilom, ki ga prejmete v poštni nabiralnik.

  • Plačilo po predračunu

Med postopkom oddaje naročila lahko izberete “plačilo po predračunu”. Podatke za plačilo (številka transakcijskega računa, znesek ipd.) boste prejeli na e-poštni naslov, ki ste ga vnesli med postopkom oddaje naročila.

Blago bo odposlano po knjiženju plačila. Za hitrejšo obdelavo nam potrdilo o plačilu pošljite na email naslov info@zdravstvenidom.si Ker gre za outlet kose (občasno zgolj 1 kos), je rok za plačilo predračuna 3 dni. Po treh dneh bo naročilo označeno kot preklicano.

Plačilo najlažje in najhitreje izvedete v svoji spletni banki, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Paket bo poslan po knjiženju plačila.

  • Plačilo preko PayPal

V spletni trgovini na portalu Moj zdravstveni dom, lahko kot plačilno sredstvo uporabite tudi PayPal. PayPal je zanesljiv, svetovno priznan sistem za izvedbo spletnih plačil.

Postopek nakupovanja

Nakupovanje v spletni trgovini poteka enostavno in hitro, opravite ga lahko v zgolj nekaj kratkih korakih.

Dodajanje izdelka v nakupovalno košarico

Po pregledu ponudbe najdete izdelek, ki bi ga želeli kupiti. Ko miškin kazalec premaknete na izdelek, se vam prikaže gumb “dodaj v košarico”. Klik takoj pošlje izdelek v “košarico”. Če kliknete na naziv izdelka ali okolico gumba “dodaj v košarico”, boste odprli na podrobnejši opis izdelka. Namenite minutko za preglede celotnega opisa izdelka, značilnosti in posebnosti. Tako boste v celoti seznanjeni z izdelkom. Pogojno so lahko na voljo še druge možnosti, kot primeroma dimenzija izdelka, materiali in druge specifične lastnosti, ki jih objavimo po potrebo. Na tem pogledu nato dodate izdelek v nakupovalno košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Ko kliknete gumb “dodaj v košarico” vas sistem takoj preusmeri v zaključne točke nakupa. Če želite dodati še kakšen izdelek, potem kliknete “nadaljuj z nakupovanjem”, če ne, pa kliknete “nadaljuj na blagajno”.

Na zaslonu se vam bo prikazalo naročilo (preverite vse podrobnosti, da se prepričate, da ste izbrali izdelek, ki ustreza vašim željam). V košarici lahko kadarkoli prekličete oz. ustavite proces nakupa. Če želite, lahko nadaljujete z izbiro in nakupom izdelkov. Opisan postopek nakupa je vedno enak, razlike so lahko samo glede značilnosti izdelkov in lastnosti, ki jih lahko vedno izberete, ko so seveda le-te na voljo.

Nakupovalna košarica

Nakupovalna košarica je korak, ki omogoča pregled naročila in nekaj dodatnih možnosti. Ena takšna je uporaba kode za popust. Polje za uveljavljanje kode za popust je tik pod izdelkom. Če imate kodo jo vnesete v ta okvirček in kliknete gumb “unovči kupon”. Promocijske kode redno objavljamo na svojih družabnih omrežjih, v grafikah, komentarjih itd. zato vas vabimo, da se nam pridružite in nam sledite na Facebooku, Instagramu in drugih profilih, do katerih povezave so objavljenje v zaključnem delu tega besedila.

Blagajna

Na tem koraku izpolnite vsa polja, pri čemer soglašate za obdelavo podatkov v namene spletnega naročanja. Na izbran naslov vam bomo dostavili naročene izdelke. Če želite naročilo dostaviti na drug naslov, ga lahko navedete v opombe.

Gre za prednost, če želite izdelke prejeti na naslov, drugačen od vašega stalnega prebivališča, ali pa preprosto želite komu poslati darilo. To lahko naredite tako, da vpišete naslov prejemnika izdelkov.

Na tej točki lahko v dnu obrazca označiti “ustvari uporabniški račun”. Ta korak vam svetujemo, ker omogoča uporabne funkcije, kot so zgodovina naročila in druge ugodnosti, ki jih bomo pripravljali za registrirane stranke.

Možnosti plačila

V tem trenutku je v veljavi izključno možnost plačila po povzetju ali osebni prevzem na sedežu podjetja. O novih možnostih plačila vas bomo obvestili na svojih družabnih omrežjih in spletnih straneh. V prihodnosti bomo uvedli naslednje plačilne sisteme:

  • plačilo po povzetju,
  • plačilo po predračunu,
  • plačilo preko PayPal-a.

Če imate ob tem kakršna koli vprašanja, nam vedno lahko pišete na info@zdravstvenidom.si.

Dostava

Za dostavo je poskrbljeno bodisi s pošto Slovenije, bodisi preko podjetja GLS. 95% izdelkov dostavimo v roku enega oz. dveh dni, če ste naročilo oddali pred 12. uro. Dostavni čas je sicer določen, in sicer 3 – 7 delovnih dni. Občasno je dostava posebej navedena ob izdelku in se lahko razlikuje glede na posamezen izdelek.

Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možni datum dostave. Naslov za dostavo vnesite med postopkom naročanja. Če ob dostavi niste na naslovu, boste obveščeni z obvestilom (listkom o dostavi), ki ga pripravi uslužbenec dostavne službe GLS ali pošte Slovenije.

Ceno poštnine določi dostavna služba na podlagi paketa.

Poštnina in stroški dostave

Poštnina se obračuna bodisi po veljavnem ceniku dostavne službe in bo vidna pred oddajo naročila.

Uveljavljanje odškodnine za poškodovano pošiljko

Če ste prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Fotografije prejetega poškodovanega paketa nam posredujte na info@zdravstvenidom.si.

Po prejetju poškodovane pošiljke je pomembno, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ničesar ne zavrzite, paketa ne odpirajte in ga ne uporabljajte, saj v nasprotnem primeru lahko pride do oteženega postopka obdelave reklamacijskega zahtevka.

Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki, pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj dostavna služba pošiljke preverja s tehtanjem. V primeru ropa pošiljke se uvedejo določeni postopki.

Ko nas boste obvestili o poškodbi ali izropanju pošiljke, bomo za vas sprožili odškodninski postopek. Sledila bo priprava zapisnika, ki ga morate podpisati tudi vi. Če je bil izdelek med dostavo poškodovan ali ga v paketu niste prejeli, vam bomo po prejetju vse potrebne dokumentacije poslali nov izdelek.

Paket z znaki zunanjih poškodb zavrnite že ob dostavi. V tem primeru nam sporočite razlog zavrnitve paketa na info@zdravstvenidom.si.

Zamude ali nerazpoložljivost blaga

Včasih prihaja do zastojev pri dobavi surovin in drugih materialov. Zelo redko, vendar lahko se zgodi, da zaradi višje sile ne moremo zagotoviti obdelave in dostave vašega naročila. V takšnih primerih vas pravočasno obvestimo.

V primeru nedostopnosti blaga si pridržujemo pravico, da naročila ne izvedemo oz. blaga ne dostavimo. V tem primeru vas bomo o tem takoj obvestili, predplačila pa povrnili na vaš transakcijski račun.

Izdelki, ki jih ni na zalogi

Če izdelka ni na zalogi ali ni več v ponudbi, je to navedeno v opisu izdelka oz. grafično in/ali tekstovno.

Osebni prevzem

Osebni prevzemi trenutno niso možni.

Pogodba in naročilo z obveznostjo plačila

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih v povezavi z naročilom boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli med postopkom oddaje naročila.

Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste vnesli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na info@zdravstvenidom.si.

Pogodba o nakupu je sklenjena med potrošnikom in ponudnikom, ko potrošnik opravi nakup na spletni strani https://zdravstvenidom.si, ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na elektronski naslov potrošnika.

Od trenutka oddaje naročila veljajo cene in pogoji, ki so bili veljavni v trenutku oddaje naročila.

Ponudnik se zavezuje, da bo potrošniku ob nakupu izdelka zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • informacije o dobavi in dobavljivost izdelkov
  • jasno označene cene.

Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov:

info@zdravstvenidom.si

Neprevzem naročene pošiljke

Ko potrošnik odda naročilo, ga obdelamo in oddamo na dostavno službo, o čemer ste kot potrošnik obveščeni na e-naslov. Če vam pošiljke oz. paketa ni možno osebno vročiti, bo uslužbenec dostavne službe v nabiralniku pustil obvestilo o prejeti pošiljki.

Po preteku 15-dnevnega čakalnega roka bo paket vrnjen na naš naslov, pri čemer nastanejo dodatni stroški. Če potrošnik iz kakršnega koli razloga ne prejme obvestila o prejeti pošiljki, naj nas o tem obvesti na info@zdravstvenidom.si

Neprevzem paketa v določenem čakalnem roku se ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je ta še vedno veljavno sklenjena. Če potrošnik paketa dvakrat (2x) ne prevzame, ima naslednjič možnost plačila le po plačanem predračunu, preko kreditne kartice ali preko storitve Paypal, v osmih dneh od prejetja ponudbe. Plačilo po povzetju je v tem primeru zavrnjeno.

Informativne vsebine

Vsebine na spletni trgovini so za informativno in/ali izobraževalno rabo.

Slike izdelkov

Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke. Ko so slike simbolične, je to označeno na vidnem mestu na sliki. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka.

Opisi opisujejo izdelek v ponudbi. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno.

Odveza odgovornosti

Uredništvo portala Moj zdravstveni dom se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko, da nekater informacije niso ažurne.

Če gre za izdelek ob nakupu, se potrošnika obvesti o morebitni spremembi in omogoči preklic naročila ali zamenjava naročenega izdelka.

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba je v elektronski obliki na strežnikih portala Moj zdravstveni dom. Zahteve v povezavi s pogodbo naslovite na info@zdravstvenidom.si.

Zbiranje osebnih podatkov

Lastnik (zbiratelj podatkov) spletne trgovine je uredništvo portala Moj zdravstveni dom.

Uredništvo portala Moj zdravstveni dom se zavezuje, da bo ščitilo zasebnost uporabnikov spletne trgovine in si prizadevalo po najboljši močeh zagotoviti vse potrebno za varno spletno izkušnjo.

Ta izjava o zasebnosti velja za portal na URL: https://zdravstvenidom.si, vendar ne tudi za zunanje povezave.

Privolitev

Z uporabo spletne trgovine potrošnik soglaša z načini uporabe podatkov, ki so opisani v izjavi o zbiranju osebnih podatkov.

Izjava o zbiranju osebnih podatkov

Z nakupovanjem v spletni trgovini potrošnik dovoljuje, da uredništvo portala Moj zdravstveni dom, kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, vse posredovane podatke s strani potrošnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Lastnik oz. upravitelj se zavezuje, da bo osebne podatke in ostale podatke, zbrane ob oddaji naročila, varoval v skladu z ZVOP-1, ščitil pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam ter jih bo uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter ostalo potrebno komunikacijo.

Za uporabnika spletne trgovine se šteje tudi tisti, ki spletnega naročila ni zaključil.

Spletna trgovina lahko s pomočjo sistema Google Analitika zbira tudi nekatere druge podatke. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine in optimizacijo.

Uporaba osebnih podatkov

Ponudnik zbira podatke z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev.

Ponudnik lahko podatke uporabnikov uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje potrošnikov tako o novostih in akcijah v spletni trgovini kot tudi o novostih in akcijah glede izdelkov ali storitev, ki jih nudi portal Moj zdravstveni dom.

Podatke strank hranimo na strežnikih portala trajno in jih uporabljamo dokler potrošnik ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oz. v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za posledice.

Pritožbe in spori

Uredništvo portala Moj zdravstveni dom spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Lastnik oz. upravitelj portala se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Za reševanje sporov je na voljo tudi email naslov info@zdravstvenidom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, razen, ko je potrebno sodno reševanje spora. Lastnik oz. upravitelj portala Moj zdravstveni dom si prizadeva spore reševati sporazumno in z upoštevanjem najvišjih moralnih in etičnih kriterijev.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Uredništvo portala Moj zdravstveni dom skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Uredništvo portala Moj zdravstveni dom kot ponudnik blaga in/ali storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino in oglaševanjem na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.